Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Τα παιδιά της Θεσσαλονίκης (Συγγραφέας, Μπερνάρ Λεντερίκ). Προτείνει η Αλεξάνδρα Κορωνίδου

Τα παιδιά της Θεσσαλονίκης

Μπερνάρ Λεντερίκ

Εκδόσεις Χατζηνικολή

Εγώ, η Άρτεμη, 10 ετών, τους αγαπώ και τους τρεις για πάντα. Πώς θα μπορούσα ποτέ να διαλέξω ανάμεσα στον Δημοσθένη, τον Βασίλη και τον Περικλή; 

Εγώ, ο Δημοσθένης, 11 ετών, αγαπώ της Άρτεμη περισσότερο κι από τους καλύτερους μου φίλους, τον Βασίλη και τον Περικλή. Θα με παντρευτεί γιατί θα γίνω ένας μεγάλος ποιητής.

Εγώ, ο Βασίλης, 11 ετών, θα σκοτώσω τον Περικλή ή τον Δημοσθένη, τους καλύτερους φίλους μου, αν αποφασίσει η Άρτεμη να παντρευτεί έναν από αυτούς αντί να γίνει γυναίκα μου. Αλλά θα κυβερνήσω τον κόσμο και θα με διαλέξει.

Εγώ, ο Περικλής, 11 ετών, θα βρω τα ωραιότερα διαμάντια της Αφρικής για να χαρίσω στην Άρτεμη, την πολυαγαπημένη μου.

Το 1881, κάτω από τον ίσκιο των Οθωμανών που κατέχουνε τη Θεσσαλονίκη, ξεκινάει η εξωφρενική περιπέτεια αυτών των ιπποτών του σύγχρονου κόσμου, που μας διηγείται με το συναρπαστικό του ταλέντο ο Μπερνάρ Λεντερίκ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου